Warunki i terminy dostaw.
1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są
uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
2. Produkty są dostarczane do Klientów na terenie całej Polski, za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Dostawcy
pozostającego we współpracy ze Sprzedawcą, po dokonaniu płatności przez Klienta zgodnie z § 5 Regulaminu.
3. Zamówienie jest dostarczane do Klienta w terminie wskazanym przez niego podczas składania Zamówienia w
Formularzu Zamówienia, z zastrzeżeniem dostawy realizowanej w dniu złożenia Zamówienia, które możliwa jest
tylko pod warunkiem złożenia Zamówienia do godziny granicznej wskazanej w punkcie 5 niniejszego paragrafu.
4. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez
przewoźnika.
5. Czas kompletowania i dostarczenia Produktów od momentu zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z
tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy albo pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny
system płatności w przypadku:
5.1. kwiatów oraz kwiatów wraz z dodatkami (słodyczami, kawą itp.) zamówionych do godziny 17 w dni robocze
oraz do godziny 14 w soboty oraz niedziele – wynosi kilka godzin (nawet do 2 godzin od złożenia i
opłacenia Zamówienia), a Zamówienie dostarczane jest tego samego dnia przez Dostawcę z kwiaciarni
partnerskiej,
5.2. koszy delikatesowych, serca (kwiaty ze słodyczami w pudełku) oraz balony z helem – wynosi 24 h pod
warunkiem złożenia Zamówienia przez Klienta do godziny 14:00.
6. W dni takie jak Dzień Matki, Dzień Kobiet, Dzień Babci czy Andrzejki ze względu na dużą ilość Zamówień,
Zamówienie może być dostarczone do Klienta w dowolnej porze dnia, lecz w ramach ogólnych godzin doręczeń
Sklepu tj. w przypadku, gdy dzień ten wypada w dzień roboczy w godzinach od 9 do 20 oraz od 9 do 18 w
przypadku, gdy dzień ten wypada w sobotę lub niedzielę.
7. W przypadku, w którym przedstawiciel firmy kurierskiej podejmie próbę doręczenia, lecz nie będzie miał
możliwości dostarczenia przesyłki z powodu nieobecności odbiorcy, nieprawidłowości danych adresowych,
odmowy odbioru przesyłki lub z innych przyczyn leżących po stronie Klienta, przesyłka powraca do siedziby
Sprzedawcy lub Dostawcy. W sytuacjach tych Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za nieterminowe doręczenie
przesyłki lub odpowiednio brak wykonania zlecenia.
8. Dostarczenie Zamówienia odbiorca potwierdza poprzez podpisanie potwierdzenia doręczenia. Po odebraniu
przesyłki, do odbiorcy przesyłany jest również SMS zawierający informację o przetwarzaniu danych osobowych.
9. Do Klienta, który złożył Zamówienie wysyłany jest SMS potwierdzający odbiór przesyłki przez odbiorcę.